IT'S RANDOM ME :\

in the process of becoming a good muslim,a good daughter,a good sister,a good student,a good girl and a good people :)

Friday 1 July 2011

ada banyaksebab :D

ada banyak sebab kenapa nama aku selalu ada kt dalam list student dtg lambat! 


*first,aku memerlukan 2 jam utk bersiap ke sekolah.aku kena pastikan yg aku pakai baju sekolah warna putih and kain sekolah warna biru terang beserta tudung sekolah yg lengkap dgn lencana sekolah and name tag!


*second,aku memerlukan 1\2 jam utk pastikan aku menikmati air milo\nescafe panas hasil air tangan mama yg tak terkira sedapnya !


*third,aku memerlukan 20minit untuk memakai stokin putih sekolah dgn kemas and mengikat tali sepatu sekolah ku dgn penuh cermat !


*fourth,mama ku memerlukan 15minit untuk memanaskan enjin kereta supaya kami selamat sampai ke tempat yg dituju !


*fifth,aku memerlukan 5minit untuk mendengar segmen "can i help you" dari radio era untuk aku melakukan senaman mulut iaitu ketawa mcm setan !


*sixth,aku memerlukan 3minit untuk aku salam and kiss mama sebelum aku memulakan kehidupan sepanjang hari dgn baik terutamanya kehidupanku di sekolah !


*at last,prefect masih tak pernah nk faham sebab2 ni! cuba korg mengerti sikit ! 




p\s: ultimately,sekolah2 di malaysia takkan bertimbang rasa dgn sebab2 di atas.so,pandai2 survive la :D

No comments:

Post a Comment