IT'S RANDOM ME :\

in the process of becoming a good muslim,a good daughter,a good sister,a good student,a good girl and a good people :)

Friday 17 February 2012

IMPIAN VERSI PERTAMA :D

hey dudes ! today aku nk ckp pasal IMPIAN.setiap org ada impian masing2 kan? same with me la.aku ada banyak impian tetapi pelbagai versi.entri hari ni aku nk dok borak pasal impian versi pertama aku.FYI,aku kan student sekolah lagi ,so of courselah impian pertama aku nk strike straight As FOR SPM ! kau pegi tanya  bdk2 yg tengah lintas jalan balik sekolah tu,siapa yg tak nk dpt straight As SPM.semua nk beb! tak kira di kelas mana pun seorg student tu duduk,dia mesti ada impian nk straight As for SPM.maybe impian pertama aku ni sama je mcm impian korg yg baca ni (kalau korg belum ambil SPMlah).cuma yg membezakannya adalah "kenapa kita nk benda tu".faham? ok,lets say,Ali nk straight As  SPM sbb dia nk tunjuk kat cousin2 dia yg dia pun hebat sama & Abu  nk dpt straight As SPM sbb mak ayah dia paksa.aku pulak?hmmm aku pulak nk straight As  SPM sbb slip result tu merupakan gold ticket utk aku fly ke oversea utk continue aku punya study.then,aku nk bawa mama fly sekali tengok aku study sana..pada aku,aku WAJIB bawa  mama aku pegi tengok aku study kat U sana sbb dia penat bayar yuran sekolah aku n hantar aku sekolah bagaikan,so kiranya ni utk balas jasanya yg tak terbalas tu la..kenapa kita mesti study sini kalau kita layak utk study oversea?  korg tak rasa jelly ke tengok kat surat khabar kosmo bahagian salam perantauan tu? "salam aidilfitri buat mama&papa& family serta sanak saudara yg berada di Malaysia.moga sihat selalu  :)" aku jelly woahhh ! so kita sambung impian kedua pada hari lain pula ya :) 

No comments:

Post a Comment