IT'S RANDOM ME :\

in the process of becoming a good muslim,a good daughter,a good sister,a good student,a good girl and a good people :)

Wednesday 21 March 2012

asean quiz? what the heck ?


HAEVEN YEAH ! lama menunggu,ini keputusannya?? c'mon,ini zaman,zaman teknologi ! takkan banyak masalah kot.kalau dah tahu teknologi akan meragam pada hari pertandingan,pihak pihak yg terasa semasa membaca entry ni seharusnya membuat kajian dulu.senang cerita buat je kuiz ni secara manual.kami pelajar,sentiasa mengekalkan tradisi & budaya kami :p sia2 je dtg pagi2 dgn hari yg riang,tup tup hasil di atas yg kami dpt.gua dah buat siasatan ala2 detective conan dan sahabat baik gua yg gua mmg kawtim iaitu ,YAHOO telah memberi tahu gua bahawa terdapat 7,697 STUDENTS TO PARTICIPATE IN ASEAN QUIZ 2012.so, fikir2 kanlah pihak2 yg terasa ketika membaca entry ni sudah berapa ramai student yg berjiwa ribena telah anda hancurkan.gua sebagai wakil dari komuniti ribena tersebut ingin mengekspresikan perasaan hampa dan murung kami akibat perkara tersebut.gua harap next time takda lagi masalah mcm ni terjadi.bergetar di buatnya urat kecil dlm urat saraf gua ni.kalau putus berkecai apa citer? kami masuk kuiz ni sbb kami nk kan markah koko yg bernilai & bermutu tinggi tu.markah tu boleh di buat ulam ketika interview kerja :p adaa faham?! haish..



adehhh sedih gua dibuatnya T.T 



nota tapak kaki : sijil tu bagi juga tak boleh ke?

No comments:

Post a Comment