IT'S RANDOM ME :\

in the process of becoming a good muslim,a good daughter,a good sister,a good student,a good girl and a good people :)

Wednesday 21 November 2012

cerita cuti sekolahku versi 1 !

Assalamualaikum gengs!

okay entry kali ni tema dia HORROR.jgn mimpi ia bertemakan melodrama mahupun comedy mega.just nk cakap yg cuti sekolahku sangatlah SERAMMMMM
aku telah mengulang tayang semua filem dan drama yg ada di dalam laptopku berjuta-juta kali broooo...ini tidak normal buat pelajar cemerlang sepertiku.cewwwaaahhhh.lols
apa agaknya aktiviti member2ku yg lain ya.mungkin lebih seram daripada aku atau mungkin juga lebih menyedihkan,kan? haha...



hero korea kebanggaanku!  dah 498 kali aku tengok muka Dokko Gin ni -,-



okay mamat Jo Han Sun ni punya muka dua filem dia aku ulang tayang beribu kali cuti ni.adoihh


cerita ni juga yg aku baru tengok sekali tapi nk lagiiii..





P.S : saya Muslim berjaya :)


No comments:

Post a Comment