IT'S RANDOM ME :\

in the process of becoming a good muslim,a good daughter,a good sister,a good student,a good girl and a good people :)

Saturday 24 November 2012

cerita cuti sekolahku versi 3 !

Assalamualaikum gengs!

okay today im gonna share about my experience watching twilight saga breaking dawn part two! haahahaaa.please be jelly if you're not watching it yet :P actulally im not a fan of twilight.i just watched it because someone treated me.how lucky i am! this movie its great people! to be frank,every scenes in this movie make my mind blowing.loves the sounds & effect.looks awesome from my seat.haha


must watch it!

bahkan,cehhh kembali memperkasakan bahasa ibunda,filem ni telah membuktikan yg Kristen Stewart entah apa2 jela nama sebenar dia,dia berbakat dalam lakonan! sebelum ni aku mcm tak minat je dia berlakon sbb mcm takda jiwa.keras kaku je.tapi sekarang dah ada kemajuan.mungkin kerana adegan2 dalam filem ni begitu menarik perhatian dia kot.lols!

dalam filem ni aku ada minat someone.dia begitu menarik perhatianku sepanjang filem ini berjalan.dia bukanlah Robert Pattison kegilaan remaja sekarang tapi dia adalah pelakon sampingan semata-mata.watak dia tak banyak pun tapi lakonan dia melekat kat kepala aku.ceeehhhh tengok ayatlah!haha


he's Garrett in twilight. and..


Lee Pace for the REAL!

okay dia hot kan?kan? kan???? aku tahu.sekarang kita letak tepi kehotan dia,kita borak pasal bakat lakonan dia.dia berlakon mmg superb! tak tipu punya.dia punya impact gua cakap lu mmg gempak! dia lawak2 gak.ada style macam bf gua Johnny Depp sikit2.sikit je eh! tapi aku mmg paling suka tengok dia dalam filem ni.dia ni rupanya pernah menang "Emmy Award for Outstanding Lead Actor in a Comedy Serie"..patutlah lawak! okay keep it up bro! love you buy the way.muahahahaa

yg paling errr pasal filem ni terlampau banyak scenes yg over 18 la kan.alaa korg faham2 jela first time si Edward tu kahwin.so....okay korg dah faham! haha..maybe cerita ni lagi feel kalau tengok sorg2 kot.my opinionlah.

anak Bella & Edward dalam cerita ni mmg cantik gila gua cakap.nak tengok pergi google la sendiri.okay,apa2 pun filem ni mmg berbaloi utk ditonton! 


okay ini lagi satu cerita best aku nk share.masa tengah jalan-jalan kat The Curve,aku ternampak satu restoran sushi nama dia Sakae Sushi Restaurant.yg hebatnya pasal restoran ini bukanlah kerana warnanya yg hijau tetapi di setiap meja disediakan iPad buat kemudahan pelanggan.fuhhhhhhhhhhhh




iPad tu bro !! iPad!!

okay dunia sekarang mmg dah terlampau maju.nanti kalau aku ada restoran sendiri,aku letak 
x-box kat setiap meja.hahhhh ambik! senang nk main masa tengah tunggu order sampai :P ahaha.

terimakasih.


P.S : saya Muslim berjaya!

No comments:

Post a Comment