IT'S RANDOM ME :\

in the process of becoming a good muslim,a good daughter,a good sister,a good student,a good girl and a good people :)

Sunday 25 November 2012

cerita cuti sekolahku versi 4 !

Assalamualaikum gengs!

okay harini nak share pasal BOLA! YESSS,BOLA!! harini ada match best di antara Malaysia dan Singapura.singapura menang 3-0 ke atas malaysia.aku tak pandai main bola plus tak faham sangat dgn game ni.but as a malaysian,true malaysian aku rasa aku berkebolehan utk memberi pendapat tentang game tadi.pada pendapat aku malaysia kalah dgn singapura bukan sebab Harimau Malaya tak reti main bole,bodohla kalau aku cakap dorg tak pandai main kan.cuma mereka kurang strategi dan terlalu lemah dalam serangan.asyik singapore je yg attack,malaysia just selamatkan bola.adoihhh.



lagi satu faktor maybe faktor usia.haahaa.aku rasalah.kenapa Datuk Rajagopal tak ambil player Harimau Muda? aku pelik.sedangkan players Harimau Muda pun berbakat dan hebat plus dorg masih muda dan bertenaga.entahlah mungkin beliau ada perancangan sendiri kot.malangnya perancangan beliau tidak berjaya kali ni.Sorry!

faktor lain,aku rasa mata aku masih tak rabun teruk lagi kot.tadi aku nampak bilangan player malaysia dgn singapura sama je kan? tapi kenapa macam player singapura lebih ramai dari malaysia tadi?bahagian atas ada baju merah,bahagian bawah ada baju merah plus bahagian tengah dan tepi pun ada baju merah.tapi kenapa baju biru banyak kumpul di satu bahagian pada satu2 masa je???? kenapa????!!!! itulah yg aku kata  takda strategi! mungkin boleh perbaiki lagi mutu permainan Hariamau Malaya.



faktor utama singapura menang pada aku adalah kerana kebolehan & kehebatan goalkeepernya yg superb !
banyak kali jugaklah goalkeeper itu dapat makian aku.haahaa.Apek macam kurang bertenaga malam ni.mungkin terlampau memikirkan bakal isteri di rumah kot.lols.tapi takpa,boleh cuba yg terbaik lagi,Malaysia! 

teruk mahupun bagus macam mana pun Harimau Malaya main,menang atau kalah,seluruh rakyat Malaysia akan terus menyokong dan berada disisi anda,percayalah!kita boleh berbangga dengan players kita sebab kita pakai anak jati Malaysia utk bertarung,tak macam pihak lawan pakai banyak sangat org import.tak asli lansung ;P haha.bangga menjadi anak Malaysia! SELAMANYA HARIMAU MALAYA,SELAMANYA SOKONG MALAYSIA ! terima kasih.


rawwwwrrrrr!!


P.S : saya Muslim berjaya !

No comments:

Post a Comment