IT'S RANDOM ME :\

in the process of becoming a good muslim,a good daughter,a good sister,a good student,a good girl and a good people :)

Tuesday 3 May 2011

38/40 markah karangan aku(+

boleh bayangkan tak??samalah,aku pon susah nk bayangkan!mcm xpercaya je aku dpt 38markah utk karangan aku.tapi aku rasa berbaloi cuz mmg karangan tu aku tulis lebih dari 400 patah perkataan.jalan cite pon agak gempak.aku karang cerita pasal seorang budak biasa yg bertukar menjadi pemimpin orkestra bila dewasa.mmg itu antara karangan aku yg paling hebat duh~kertas karangan aku tu hanya ada  2 error je.imagine!yg selebihnya credit drpd ckg,terima kasih cikgu rahimah!!!anda yg byk membantu saya untuk menghasilkan karangan yg terbaek sebegitu.anda buat saya rasa yakin untuk berkarya!perh,ayat novel duh...hahaha.happy gila ah bila aku tgk paper tu.unexpected(+





hebat lydia!teruskan berkarya dan menulis karangan yg hebat hebat lagi ya((=

No comments:

Post a Comment