IT'S RANDOM ME :\

in the process of becoming a good muslim,a good daughter,a good sister,a good student,a good girl and a good people :)

Wednesday 25 May 2011

pertamakalinya...

pertama kalinya aku masuk choral speaking (= mmg best! aku study byk benda baru melalui benda ny.aku study mcm mana nk lontarkan suara,yakin berhadapan dgn org,teamwork,pelbagai eksprasi muka yg pelik tapi cun!hahaha..aku masuk choral speaking peringkat kebangsaan oke!korg ada?tak ada!aku ada(= kitaorg akn perform kt hari sejuta belia dkt putrajaya tu nty.mmg semua org practice gila babi.menghafal skrip bukan main..skrip da la 4 page.kitaorg hanya ada 3 hari je nk practice!tapi aku yakin kitaorg boleh bawak balik kemenangan punya!!tak johan,naib johan,tak pun 3rd place pun oke saja((=nama pun pertandingan,so adat la kalau masuk nk menang!jgn tipu,kalau korg pun nk menang gak kan?so kita sama la...doakan kami dapat bawak nama sekolah smkbbsb dengan jayanya oke!

No comments:

Post a Comment