IT'S RANDOM ME :\

in the process of becoming a good muslim,a good daughter,a good sister,a good student,a good girl and a good people :)

Tuesday 3 May 2011

pendorong kedua utama+)

semua org perlukan pendorong utk buat sesuatu kan?aku pun sama gak.aku perlukan mereka utk terus beri dorongan kat aku supaya aku boleh studyhard and kuat nk lawan kegagalan.aku perlukan mereka utk bagi aku semangat bangun semula bila aku jatuh.aku perlukan mereka utk tolak aku bila aku berhenti.mereka punya kuasa yg luar biasa sehingga aku boleh terdorong hanya dengan mendengar lagu2 mereka sahaja.tak tipu punya!percayalah(+
 siapa mereka? sini aku kenalkan






inilah mereka : BIG BANG (=

BIG BANG la pendorong kedua terkuat and utama aku selepas MAMA~
mereka hebat,semua orang tahu itu!


No comments:

Post a Comment