IT'S RANDOM ME :\

in the process of becoming a good muslim,a good daughter,a good sister,a good student,a good girl and a good people :)

Tuesday 3 May 2011

virus malas semakin bermaharajalela );

why aku malas?????????????????????????????nk dkat2 pmr la aku jd semakin mals duh!! b4 dis xdala malas mcm ny teruk.adusssh,,bahaya kalau biarkan penyakit ny,takut bawak maut plak nty.mcm mana aku nk ubah sikap mals ny kpd rajin??siapa yg patut aku salahkan??diri sendiri?parents?cikgu?arghhh..semua pun salah.aku salah sebab aku tak lawan balik bila virus malas tu dtg.parents salah sebab dorg asik bercakap tanpa henti sampai aku tak dapat dgr kedatangan virus malas tu.cikgu salah sebab bagi byk sgt homework sampai aku terlampau fokus dan penat sehingga tidak dapat melihat dari mana munculnya virus malas tu.see!! semua org salah tau.jadi semua pihak yg terbabit perlu bertanggungjawabke atas masalah yg aku alami ny.bodoh punya virus!!!asal kat aku gak kau nk menyelit ha??pegilah dkt org laen bangang.shit!






wuahhhhhh................

No comments:

Post a Comment