IT'S RANDOM ME :\

in the process of becoming a good muslim,a good daughter,a good sister,a good student,a good girl and a good people :)

Sunday 8 May 2011

makanmakan ^^

makan tu mmg hobby kan.so aku mmg suka la.hahaha.tadi aku n family aku gi seoul garden kt ou nk celebrate mama's day!! kat sana food dy sumpah memukau n membuat kan korg melahap.kat sana aku mkn chicken black pepper paling byk.makan ala2 bbq la.bakar sana bakar sini.naseb baek tgn aku tak terbakar sekali.da lama aku nk gi mkn kat sana akhirnya dpat gak.mmg puas gila la.byr dlm rm 30+ korg bole mkn apa2 yg korg nk berulang-ulang kali.berbaloi kot!tapi sumpah aku ckp mmg ramai gila kat situ.packed!tu pun kitaorg dpt meja last minit,naseb baek sis aku letak phone number kat waiting list tu.kalau tak kitaorg mkn kat chillis tp ttbe org seoul garden call ckp ada meja kosong.perhh,bertuahnya badan!td mmg pesta mkn pada aku la kn.dari pagi aku xbreakfast,so mmg mknn tu mcm memanggil-manggil akula.yg laen baru mkn skit da full.yela sebab dorg da breakfast! ini kali pertama aku mkn di seoul garden tapi bukan yg terakhir!pasti aku akn dtg lagi.seoul garden gempak!!






No comments:

Post a Comment