IT'S RANDOM ME :\

in the process of becoming a good muslim,a good daughter,a good sister,a good student,a good girl and a good people :)

Wednesday 4 May 2011

bilasemuanya "deadline"+(

apa yg patut aku buat bila semua kerja kursus sudah hampir dgn deadline??adakah aku patut ke dapur dan minum cuka basi?keluar ke koridor dan melakukan aksi lagak ngeri?atau ambil senjata iaitu "gel-pen faber-castle"dan berlawan dengan masa?arghhh!!!! aku da tak sanggup lagi.pahal aku taak da idea nk selesaikan masalah negara sebegini?kenapa ckg2 tak cuba memahami para pelajarnya yg begitu tertekan sekali dengan kerja yg bertimbun-timbun ny?kanapa mesti ada makna "deadline"?knapa taak pakai je word "liveline"?tahap kesabaran aada klimaks nya.tapi tak da siapa pon yg akan peduli kalau aku hilang sabar pon.masaa tetap berjalan gak!tolong la aku Tuhan.berikan aku kekuatan utk terus berjuang dan bersengkang mata utk menyiapkan segala tugasan itu.Amin!


No comments:

Post a Comment