IT'S RANDOM ME :\

in the process of becoming a good muslim,a good daughter,a good sister,a good student,a good girl and a good people :)

Monday 13 June 2011

aparasabilajatuh???

jgn tanya aku apa rasanya bila jatuh sebab rasa dia SANGAT SAKIT !!!!!!!!! semua org akan rasa sakit bila jatuhkan??aku pun rasa benda yg sama gak.tapi yg paling sakit bila aku tengok markah test aku jatuh:( mungkin pada pendapat korg markah test takda perasaan,tapi pada aku markah test la satu2nya benda yg ada perasaan dan aku bertanggungjawab utk menjaga perasaannya..trully aku mmg tengah sakit sekarang! aku sakit tgk markah test aku jatuh and aku tak mampu nk tolong dia.padahal aku diberi peluang utk tolong dia sebelum dia jatuh tapi still aku tak dpt tolong eventhough aku da cuba sedaya upaya aku...kadang2 aku terfikir gak kenapa markah aku masih tidak selamat??apa yg kurangnya bantuan aku terhadap dia??kenapa markah tidak punya belas kasihan pada aku??setahu aku,aku tidak pernah minta break dgn dia.tapi kenapa dia still meragui keikhlasan aku??aku masih tertanya dan mencari jawapannya.....




sakit wey,seriously ;(
markah,please be nice to me :)








kata org, gagal itu kejayaan tertunda..betul ke??aku percaya :D

No comments:

Post a Comment