IT'S RANDOM ME :\

in the process of becoming a good muslim,a good daughter,a good sister,a good student,a good girl and a good people :)

Sunday 12 June 2011

bilaorangkatablogakufaktor utama..

hmmmm.ada org kata sejak aku terjerumus dalam blogging ny,aku byk berubah,betul ke??kalau betul aku berubah,sudah pastilah aku sebagai diri aku,tak tahu yg aku berubah.semua org mcm tu gak.kan ada istilah yg ckp"berubah itu perkara yg baik"??so,thats mean aku sedang buat benda yg baikla kan??why ada yg tak puas hati pada perubahan aku??betul la kata org"kita tak boleh puaskan hati semua pihak"..tapi aku samaa sekali tidak ada masalah dgn org itu tapi dia masih suka mengkritik dan mengambil tahu tentang perubahan aku..kenapa??mungkin betul dia caring pasal aku tapi kadang2 aku tak rasa benda tu caring sebab ia terlampau over!kalau seseorang itu sedang berubah kita sebagai kawan seharusnya support dia bukannya mempertikaikan perubahan dia.bila kita mempertikaikan perubahan dia,dia akan fikir yg dia sedang berubah menjadi lebih teruk dan dia juga akan mula berfikir untuk tidak berubah lagi..ITU PETANDA BURUK !!yg bersalah dalam hal ini adalah KAMU !kamu yg patut bertanggungjawab sekiranya sesuatu yg buruk berlaku pada dia.jadi lebih baik kamu bersiap-sedia dari sekarang!




saya sebagai kawan akan sentiasa MENGINGATKAN KAMU,PERCAYALAH :)


berubah itu subjektif,STUPID !

No comments:

Post a Comment