IT'S RANDOM ME :\

in the process of becoming a good muslim,a good daughter,a good sister,a good student,a good girl and a good people :)

Saturday 18 June 2011

G.A.G.A.L itu PASSWORD :D

Ada org kata, bila kita gagal bermakna kita mmg lemah dan bodoh…bukan org je kata mcm tu,aku sendiri pun rasa benda yg sama..tapi itu semalam,bukan lagi hari ny..hari ny aku da dpt definisi baru utk istilah GAGAL; iaitu : PASSWORD a.k.a PIN CODE untuk masuk akaun BERJAYA :)  baru aku sedar kenapa kamus cipta ayat GAGAL..kalau kita pernah bukak kamus,kita mesti perasaan kata lawan bagi GAGAL adalah BERJAYA..kan??so,mesti korg da tahu kenapa ayat GAGAL itu dicipta!! Maknanya,kita yg GAGAL mesti lawan mati-matian untuk BERJAYA ! aku salah seorang daripada org gagal itu +)
 tidak perlu malu kerana aku akan berubah menjadi org berjaya lepas ny.actually kalau kita nk rasa kepuasan dan kenikmatan berjaya,kita seharusnya merasa gagal dahulu.bila kita sudah GAGAL, baru kita boleh SIGN IN akaun BERJAYA.maknanya org yg masuk akaun BERJAYA dengan menggunakan password GAGAL adalah org berjaya yg berdaftar and bertauliah tapi lain pula pada org berjaya yg tidak menggunakan password GAGAL yg lebih senang dikenali sebagai PENGGODAM (= 
nama pun PENGGODAM,sudah sah2 la dia seorang yg hebat! Kalau Mr./Mrs.PENGGODAM nk tahu,semua org akan merasa GAGAL. jadi anda lebih baik bersiap sedia mental fizikal kerana GAGAL itu lebih sakit daripada CANCER OTAK !! 
sebelum ny kalau aku berjaya,semua org happy..tapi bila aku sedang gagal seperti sekarang,hanya mama aku saja yg happy.why??sbb kalau mama tunjuk dia sedih,sudah pasti aku akan rasa bersalah gila and aku akan rasa aku gagal sepenuhnya..aku berjanji akan buat mama menangis plak lepas ny..menangis sbb tengok aku merangkak bangun balik daripada kegagalan and lari untuk kejar kejayaan =D

Betul kata org,bila kita gagal hanya mama kita sahaja yg percaya kita boleh bangun balik and hanya mama kita jugalah yg masih mampu tersenyum bila tgk kita gagal..tapi kita sebenarnya tak tahu yg hati mama kita sgt sakit apabila melihat kita jatuh….tapi dia takkan tolong kita bangun kerana dia nk kita berdikari and kejar kejayaan dgn usaha kita sendiri (:



i love you,mama :)

saranghae!




Jadi,Mr/Mrs.PENGGODAM,as long as anda ada mama..anda tidak perlu terlampau risau :0

No comments:

Post a Comment