IT'S RANDOM ME :\

in the process of becoming a good muslim,a good daughter,a good sister,a good student,a good girl and a good people :)

Thursday 9 June 2011

misisaya :D

misi aku sebelum tamat 2011 adalah aku akan pastikan tweet aku di twitter menjangkau 1000 !! sekarang tweet aku sudah menjangkau 100 and tak mustahil aku akan tambah lagi satu "0" kat belakang tak lama lagi..mmg aku takda kerja,so what??suka hati akulah nk buat apa!mungkin pada sesetengah org misi ny mmg misi paling bodoh atas muka bumi ny,tapi pada aku ia merupakan misi yg paling mencabar!kerana apa??kerana bila setiap kali aku tweet ,aku pasti akan usha jumlah tweet aku di belah kanan.tapi yg paling menyakitkan hati bila tweet tu hanya menigkat sedikit sahaja!!aku pun apalagi,tweetla mcm org gila..aku tweet benda yg bukan2,benda yg bodoh2 n benda yg tak masuk akal.tapi resultnya masih sama!tetap naik sikit je :( aku view profile kwn2 aku,mmg panas je mata ny usha tweet dorg yg da 1000+++++ tu..padahal aku join twitter sama date je dgn dorg!tak adil betul twitter ny.apa salahnya setiap huruf tu dikira satu tweet??kalau itu betul2 terjadi,dlm sehari aku boleh tweet 2000++++ la wey....apa2 pun,LYDIA ZAFIRAH FIGHTING!!




 inilah dia graph tweet yg akan aku jadikan kenyataan tak lama lagi :)


bagi sesiapa yg ada twitter,sila la follow saya,ya! search saja: lydiazafirah
terimakasih :D

No comments:

Post a Comment